1. Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
Č. záznamu
0254446
Časť A vyplní autor
Prvý autor
Oreský, Milan, % podiel: 100
Názov
Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
Zdrojový dokument
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference
Kategória publikacnej cinnosti
AFC - Publikované príspevky na zahr. vedeckých konferenciách
Rok vykazovania
2019
Druh dokumentu
RZB - rozpis článkov zo zborníkov
Podpis autora
Meno a podpis vedúceho katedry
Dátum odovzdania podkladov
Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
Dátum a podpis prevzatia do IDO
Spracovatel a dátum spracovania
02.05.2024
Časť C vyplní pracovník SEK
Dátum a podpis prevzatia do SEK
Dátum spracovania v ONS/BIO
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.