Przedsiębiorstwo i rynek. S. 29-48 [1,33 AH] online. - Lublin : Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, 2019 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Miszczuk Andrzej ; Misztal Wojciech. ISBN 978-83-7947-367-0
Pri uplatňovaní cien je obzvlášť dôležité, aby sa každá spoločnosť snažila postupovať v súlade s pravidlami trhového hospodárstva a platnou legislatívou. Nové požiadavky na cenový systém vyplývajú z podstaty trhového hospodárstva založeného na náročnom konkurenčnom prostredí. Tieto skutočnosti by mali smerovať k jedinému cieľu - zabezpečiť efektívny rozvoj národného hospodárstva a samotných spoločností. V trhovom hospodárstve zohrávajú v tomto procese dôležitú úlohu ceny. Všeobecne platí, že cenová politika označuje, ako spoločnosť stanovuje ceny svojich produktov a služieb na základe nákladov, hodnoty, dopytu a konkurencie. Cenová stratégia na druhej strane odkazuje na to, ako spoločnosť využíva ceny na dosiahnutie svojich strategických cieľov, ako je napríklad ponuka nižších cien na zvýšenie objemu predaja alebo vyššie ceny na zníženie nevybavených nákladov.
Kategória EPC
Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E19 00310-001, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
306.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.