Spoločnosti súťažia na trhu o to, aby oslovili zákazníka kvalitou svojich výrobkov. Väčšina výrobkov dennej potreby je výsledkom masovej výroby. To vedie k potrebe príslušného riadenia výrobných liniek. Produkty ako nosiče hodnôt sú výsledkom procesov vytvárania hodnôt v podniku. Jednou zo základných požiadaviek procesov je stabilita výstupov z hľadiska požiadaviek zákazníka, čo vedie k potrebe štandardizácie systému riadenia. Procesný prístup a procesné riadenie v praxi reprezentujú skupiny ISO štandardov manažérskeho systému. Poukázanie na komplexnosť riadenia kvality v hromadnej výrobe prostredníctvom komplexnosti tokov, vrstiev a funkcií vo výrobnom procese; a potreba vyhodnotiť dodávateľov aj zákazníkov. Zdôraznenie štandardizácie ako nástroja stability procesov, ako aj potreby flexibility rovnakých procesov.
Kategória EPC
Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E19 00312-001, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
309.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.