Vytlačiť
1. Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
SYS | 0257973 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083731.8 | |
035 | $a 135001 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20190903d2018łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a GB | |
200 | 1- | $a Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars $f Petra Srnišová $h 14 $i Chapter |
330 | $a Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0251697 $1 010 $a 978-1-902435-63-3 $1 200 1 $a Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe $b elektronický zdroj $e <An> Open Access Book $f Gabriela Pleschová, Agnes Simon (Eds.) $v Pp. 142-149 online $1 210 $a London $c SEDA $d 2018 $1 215 $a 187 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019406 $a Pleschová $b Gabriela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073670 $a Simon $b Agnes $4 340 |
541 | 1- | $a Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0062382 $a inovácie sociálne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0059733 $a Srnišová $b Petra $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $f 1981- $q I $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190903 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |