Problematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch.
Kategória EPC
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E19 00779-001, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
717.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.