Vytlačiť
1. Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics
Názov | Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Zlepšenie výučby matematiky prostredníctvom dolovania dát a výučbovej analytiky | ||||||||
Autorské údaje | Mária Mišútová, Martin Mišút | ||||||||
Autor | Mišútová Mária | ||||||||
Spoluautori | Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | INTED 2019 : The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. Pp. 786-791 online. - Valencia : IATED, 2019 ; INTED 2019 The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-08619-1. ISSN 2340-1079 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0373/18. - Institutional project 1609 04/2018-12/2019. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | matematika * analýza matematická * vzdelávanie * testy * dolovanie dát | ||||||||
Anotácia | Možnosti použitia výučbovej analytiky pri vyučovaní matematiky. Použitie kvantitatívnych metód. Skúmanie, návrhy a analýza vstupných testov a ďalší postup vzdelávania na základe výsledkov študenta. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E20 00056-001, kópia plného textu | ||||||||
|