Vytlačiť
1. Issues of International Educational Assessment
Názov | Issues of International Educational Assessment : A Case of Slovakia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Otázky medzinárodného hodnotenia vzdelávania. Prípad zo Slovenska | ||||||||
Autorské údaje | Katarína Zamborová | ||||||||
Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 548-555 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * gramotnosť informačná * testy * školstvo | ||||||||
Anotácia | Poukázanie na nedostatočné výsledky informačnej a čitateľskej gramotnosti slovenských študentov. Hlavné medzinárodné organizácie vzdelávania PIRLS, PISA a TIMSS a ich skúmanie neúspechu tohto typu testovania u slovenských študentov. Vplývajúce faktory na vzdelávanie. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E20 00189-003, kópia plného textu | ||||||||
|