Vytlačiť
1. Alternatívne programové produkty na výučbu lineárneho programovania
SYS | 0264082 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502074205.4 | |
035 | $a 190656 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20200611a2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Alternatívne programové produkty na výučbu lineárneho programovania $f Ivan Brezina, Juraj Pekár, Marian Reiff |
330 | $a Modely a metódy lineárneho programovania, ktoré predstavujú základ vzdelávania v oblasti využitia kvantitatívnych prístupov na ekonomických a technických univerzitách vo svete. Využitie rozličných softvérových produktov, ktoré umožňujú pochopiť podstatu lineárneho programovania tak v jeho grafickej, ako aj numerickej podstate. Vo vzdelávacom procese používané rôzne programové produkty, ako MS Excel, POM-QM for Windows a Simplex V4, ich výhody a nevýhody. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0263985 $1 011 $a 1339-987X $1 200 1 $a Ekonomika a informatika $b elektronický zdroj $e vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI $v Roč. 18, č. 1 (2020), s. 25-38 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 |
541 | 1- | $a Alternative Software Products for Teaching Linear Programming |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005087 $a programovanie lineárne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003414 $a modely lineárne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0003126 $a produkty softvérové |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0020698 $a Brezina $b Ivan $p EUBFHIKOV $4 070 $9 34 $f 1963- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0029395 $a Pekár $b Juraj $p EUBFHIKOV $4 070 $9 33 $f 1972- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0072613 $a Reiff $b Marian $p EUBFHIKOV $4 070 $9 33 $f 1978- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200611 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |