Vytlačiť
1. Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle
SYS | 0269478 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20201026110542.4 | |
100 | $a 20201026a2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle $f Peter Bajzík, Peter Balco |
330 | $a Počiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0269298 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2020 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0061114 $a vozidlá motorové |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005237 $a rast produktivity práce |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0072070 $a Bajzík $b Peter $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20201026 $g AACR2 |