Vytlačiť
1. Aktivity proti násiliu na deťoch na internete
Názov | Aktivity proti násiliu na deťoch na internete | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Activities Against Violence Against Children on the Internet | ||||||||
Autorské údaje | Anna Ondrejková | ||||||||
Autor | Ondrejková Anna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 205-216 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | starostlivosť o deti * šikanovanie * internet * priestor kybernetický * siete sociálne * technológie komunikačné * Slovensko * Európska únia | ||||||||
Anotácia | Vplyv digitálnych technológií a digitálneho mediálneho sveta na deti ako výrazného rizikového potenciálu v podobe nezákonného obsahu, obsahu nevhodného pre danú vekovú skupinu, nevhodných kontaktov a nevhodného správania. Povedomie o nebezpečenstvách pre deti na internete s osvetou a ochranou detí na internete. Aktivity proti násiliu na deťoch z hľadiska Národnej koncepcie ochrany detí v digitálnom priestore, inštitúcií v Slovenskej republike zaoberajúcich sa predmetnou problematikou a medzinárodných dokumentov. Vzdelávanie rodičov, učiteľov, vychovávateľov a pracovníkov s mládežou pre následné učenie detí ohľadom vnímania médií s porozumením a získavania mediálnych zručností. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E20 00642-024, kópia plného textu | ||||||||
|