Vytlačiť
1. Teaching IT Subjects Online – Experiences and Students' Attitudes
Názov | Teaching IT Subjects Online – Experiences and Students' Attitudes | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Vyučovanie IT predmetov online – skúsenosti a pohľady študentov | ||||||||
Autorské údaje | Mária Mišútová, Martin Mišút | ||||||||
Autor | Mišútová Mária | ||||||||
Spoluautori | Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Pp. 149-158 online. - Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University in Budapest, 2020 ; DidMatTech International Scientific and Professional Conference. ISBN 978-963-489-244-1 | ||||||||
Poznámky | KEGA 009STU-4/2018. - VEGA 1/0373/18. - VEGA 1/0232/18 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Maďarsko | ||||||||
Heslá | školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné * kvalita vzdelávania * vzdelávanie elektronické * inovácia * študenti * systémy komunikačné | ||||||||
Anotácia | Postoje študentov k prednáškam a cvičeniam k online výučbe vedenej prostredníctvom aplikácie MS Teams v rámci predmetu Modelovanie podnikových procesov (Modeling of Business Processes) a názory študentov na využiteľnosť a použiteľnosť získaných vedomostí. Vplyv pohlavia na vnímanie online výučby študentmi. Výsledky naznačujúce, že prednášky prostredníctvom aplikácie MS Teams sú pre študentov prijateľnejšie ako prednášky osobne tvárou v tvár. Študenti sú aktívnejší a častejšie kladú učiteľovi otázky. Naopak, cvičenia cez MS Teams nie sú študentmi považované za lepšie či užitočnejšie ako cvičenia tvárou v tvár. Štatistické predpovede vplyvu pohlavia na postoje študentov k online výučbe. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E20 00676-001, kópia plného textu | ||||||||
|