Theoretical Definition of ,,Place Branding“ and Its Examples
Autorské údaje
Natália Goda
Autor
Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Zdrojový dokument
Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 219-224 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412
"Place branding" a jeho úspešné príklady z praxe. Značka miesta (place branding) ako novodobý pojem spomínaný najmä v kontexte mäkkej moci a značky krajiny (nation branding). Značku mesta alebo destinácie ovplyvňuje mnoho faktorov, ako napríklad kvalitná infraštruktúra, miera kriminality a ďalšie. Príklady destinácií, ktoré dokázali svoju značku nielen zmeniť, ale aj vybudovať od základov.
Kategória EPC
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E20 00741-034, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
166.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.