Vytlačiť
1. Gamifikácia - nástroj na podporu inovácií v podnikaní
SYS | 0271611 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074300.6 | |
035 | $a 234542 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20210122dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Gamifikácia - nástroj na podporu inovácií v podnikaní $d Gamification - Tool for Fostering Innovation in Business $f Hana Adamková, Zuzana Skorková |
301 | $a VEGA 1/0412/19 | |
330 | $a Gamifikácia ako nástroj na podporu podnikových inovácií. Komparatívna analýza súčasnej vedeckej literatúry - najmä v oblasti sociológie, psychológie a manažmentu. Gamifikácia a jej uplatniteľnosť pri podpore tvorivosti. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-80-8122-367-9 $1 200 1 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $d Gamifikácia v kontexte vzdelávania – zbierka príspevkov workshopu $v S. 52-62 online $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem $c Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar $d 2020 $1 215 $a 114 s. $1 710 12 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $e Komárno $f 2020 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0017703 $a Machová $b Renáta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064557 $a Korcsmáros $b Enikö $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0087228 $a gamifikácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0018552 $a Gažová Adamková $b Hana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1969- $T Katedra manažmentu FPM |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0043908 $a Skorková $b Zuzana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra manažmentu FPM |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210122 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |