Vytlačiť
1. Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania
Názov | Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania |
---|---|
Autorské údaje | Mária Belešová |
Autor | Belešová Mária |
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 28-38. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina, angličtina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | gramotnosť * vzdelanie * interview * experti * Slovensko |
Anotácia | Rozlišujeme mnohé druhy a stupne gramotnosti, ale jej základnou charakteristikou je schopnosať čítať a písať. Cieľom empirickej štúdie je zistiť, či sa v súčasnosti pojem gramotnosť považuje za synonymum vzdelania. Hlavným výskumným nástrojom je pološtruktúrované interview vedené s kvalifikovanými odborníkmi zaoberajúcimi sa štúdiom gramotnosti v rôznych bratislavských inštitúciách. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2021: 1 |