Vytlačiť
1. Rozmanité chápanie inkluzívneho vzdelávania (2.)
SYS | 0276645 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20210628143418.8 | |
100 | $a 20210628ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Rozmanité chápanie inkluzívneho vzdelávania (2.) $f Viktor Križo |
330 | $a Pojmy spájajúce sa s inkluzívnym vzdelávaním: Wellbeing a limity, reflexia a nehodnotenie, sloboda a zodpovednosť. Inkluzívna škola v praxi - riziká a výzvy. Rozmanitosť foriem práce a diferencované učenie. Bariéry inkluzívneho vzdelávania. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0273249 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 16, č. 4 (2021), s. 11-15 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2021 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0069555 $a vzdelávanie inkluzívne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002940 $a definície |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0082335 $a Križo $b Viktor $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210628 $g AACR2 |