Vytlačiť
1. Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could
Názov | Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Modalizovaná reč pôsobí v hovorovom korpuse študenta: Prípad can a could | ||||||||
Autorské údaje | Petra Huschová | ||||||||
Autor | Huschová Petra | ||||||||
Zdrojový dokument | Topics in Linguistics. Vol. 22, Issue 1 (2021), pp. 27-37. - Varšava : Sciendo, 2021. ISSN 2199-6504 | ||||||||
DOI | 10.2478/topling-2021-0003 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Poľsko | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * angličtina * jazykoveda * študenti | ||||||||
Anotácia | Tento príspevok skúma použitie modálnych pomocných slovies v rečových aktoch produkovaných študentmi anglického jazyka. Jeho cieľom je preskúmať syntaktické vzorce, sémantické vlastnosti a pragmatické funkcie výpovedí obsahujúcich can a could. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2021: Issue 1 | ||||||||
|