Vytlačiť
1. Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie
Názov | Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie |
---|---|
Autorské údaje | Dagmar Lesáková |
Autor | Lesáková Dagmar |
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 2-3 (2022), s. 4-10. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | výstupy * vzdelávanie * myslenie kritické * programy študijné * modely * študenti |
Anotácia | Kompatibilita a súvislosti medzi modelom vzdelávacích výstupov a ambíciou rozvíjania kritického myslenia študentov. Implicitná závislosť miery účinnosti použitia otázky interpretácie vzdelávacích výstupov od interpretačných rámcov. Obmedzená možnosť vyjadrenia niektorých cieľov vzdelávania vo vzdelávacích výstupoch. Riziká formálneho použitia výstupov. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2022: 2-3 |