Vytlačiť
1. Survey Perception of Pitfalls of Teaching Economics From the Point of View of Students and University Graduates in the Czech Republic
Názov | Survey Perception of Pitfalls of Teaching Economics From the Point of View of Students and University Graduates in the Czech Republic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Prieskum vnímania vyučovania ekonomiky z pohľadu študentov a absolventov univerzít v Českej republike | ||||||||
Autorské údaje | Lenka Farkačová | ||||||||
Autor | Farkačová Lenka | ||||||||
Zdrojový dokument | Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 51, č. 3 (2022), s. 198-217. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X | ||||||||
DOI | 10.53465/ER.2644-7185.2022.3.198-217 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * ekonómia * študenti * absolventi * univerzity * prieskum * Česko | ||||||||
Anotácia | Vnímanie výučby ekonomických predmetov študentmi a absolventmi vysokých škôl - prieskum medzi respondentmi. Odporúčania, ako pozitívne stimulovať vnímanie ekonomického vyučovania študentmi. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 3 | ||||||||
|