Vytlačiť
1. Creativity-Induced Forms of Non-Verbal Communication in the Process of Vocabulary Internalization in Case of Young Learners
Názov | Creativity-Induced Forms of Non-Verbal Communication in the Process of Vocabulary Internalization in Case of Young Learners | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Wpływ kreatywnie sterowanych form komunikacji niewerbalnej na proces internalizacji słownictwa w przypadku młodych uczniów | ||||||||
Preklad názvu | Tvorivosťou navodené formy neverbálnej komunikácie v procese interiorizácie slovnej zásoby v prípade mladých žiakov | ||||||||
Autorské údaje | Krzysztof Polok, Olga Stankiewicz, Eva Stradiotová | ||||||||
Autor | Polok Krzysztof | ||||||||
Spoluautori | Stankiewicz Olga | ||||||||
Stradiotová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | |||||||||
Zdrojový dokument | Prace Językoznawcze. Vol. 24, no. 3 (2022), pp. 161-171. - Olsztyn : UWM w Olsztynie. ISSN 2450-0801 | ||||||||
DOI | 10.31648/pj.7933 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Poľsko | ||||||||
Heslá | komunikácia neverbálna * kreativita * zásoba slovná * študenti | ||||||||
Anotácia | Cieľom štúdie je odpovedať na otázku, či používanie ikonických neverbálnych gest pozitívne ovplyvňuje osvojovanie si vybranej slovnej zásoby u mladých študentov. Výskumu sa zúčastnilo 20 mladých študentov súkromnej jazykovej školy rozdelených do experimentálnej (G1) skupiny, kde boli študenti vyučovaní pomocou gestickej metódy; a Kontrolná skupina (G2) učili rovnaký materiál tradičným spôsobom osvojovania si slovnej zásoby. V oboch prípadoch liečba trvala 4 týždne s dvomi 50 minútovými lekciami týždenne. Na meranie údajov z doby ošetrenia sa použili predbežný test a následný test. Na štatistické výpočty sa použili t-testy. Boli analyzované základné meracie nástroje, ako je priemer, modus, medián, rozptyl a štandardná oddanosť. Okrem toho sa pozorovacie sedenia uskutočnili v každej skupine počas tretieho týždňa štúdie. Získané informácie nám umožnili potvrdiť hypotézu, že gestá majú pozitívny vplyv na udržanie nadobudnutej slovnej zásoby u šesťročných žiakov. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00428-001, kópia plného textu | ||||||||
|