Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Zdrojový dokument
Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. Pp. 78-86. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5044-4
Cieľom článku je sústrediť pozornosť na tvorbu obsahového marketingu tak, aby bol pre podniky úspešný. Pri tvorbe obsahu je kľúčové myslieť na to, v akom kontexte a v akej dobe sa nachádzame. Na to, aby sme dokázali urobiť kvalitný content marketing, musí byť zahrnutý do celkovej digitálnej stratégie. Za použitia vedecko-logických metód komparácie, analýzy, syntézy a dedukcie dospejeme k zisteniam, ktoré sú pre takýto typ reklamnej propagácie prínosom. Poukážeme na súčasný vplyv éry asistencie a charakterizujeme digitálnu stratégiu, ktorá je pre efektívny content marketing nevyhnutná. Pozornosť je venovaná taktiež budovaniu značky. Popíšeme proces tvorby kvalitného obsahu a bližšie si špecifikujeme tvorbu person, zbieranie a triedenie podkladov. V článku nezabudneme taktiež na to, ako vyhodnotiť obsahový marketing.
Kategória EPC
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E23 00129-014, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
379 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.