Vytlačiť
1. The Use of Social Media by Polish and Slovak Students and Their Digital Competences
Názov | The Use of Social Media by Polish and Slovak Students and Their Digital Competences | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Používanie sociálnych médií poľskými a slovenskými študentmi a ich digitálne znalosti | ||||||||
Autorské údaje | Klaudia Smolag, Marek Szajt, Zuzana Hajduová | ||||||||
Autor | Smolag Klaudia | ||||||||
Spoluautori | Szajt Marek | ||||||||
Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM | |||||||||
Zdrojový dokument | KES 2023 ; Procedia Computer Science, 225. Pp. 1211-1220. - Atény : Elsevier, 2023 ; 27th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2023). ISSN 1877-0509 | ||||||||
DOI | 10.1016/j.procs.2023.10.109 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Scopus | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Grécko | ||||||||
Heslá | zručnosti digitálne * študenti * médiá sociálne * používatelia * Slovensko * Poľsko | ||||||||
Anotácia | V tejto štúdii je hlavným cieľom poukázať na rozdiely medzi využívaním SM poľskými a slovenskými študentmi a na vzťah medzi využívaním SM a digitálnymi kompetenciami. Na získanie údajov bol použitý dotazníkový prieskum realizovaný medzi poľskými a slovenskými študentmi technických fakúlt. Analýza sa uskutočnila pomocou metód viacrozmernej štatistickej analýzy. Štúdia prebiehala v októbri až decembri 2018 paralelne v Poľsku a na Slovensku. V priebehu štúdie sa vrátilo 172 dotazníkov od študentov z Poľska a 171 od študentov zo Slovenska, čo predstavuje manévrovaciu schopnosť 49 % a 65 %. Hlavným zistením výskumu o využívaní SM je častejšie používanie SM slovenskými študentmi. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E24 00071-001, online | ||||||||
|