Vytlačiť
1. Význam autoevalvácie v kontinuálnom profesijnom vzdelávaní učiteľov
Názov | Význam autoevalvácie v kontinuálnom profesijnom vzdelávaní učiteľov |
---|---|
Autorské údaje | Simoneta Babiaková |
Autor | Babiaková Simoneta |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 9, č. 12 (2014), s. 11-16. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | učitelia * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie permanentné * zvyšovanie kvalifikácie * príprava odborná * efektívnosť vzdelávania |
Anotácia | Sebarozvoj učiteľov a výber programov kontinuálneho vzdelávania. Zosúľaďovanie vzdelávacích potrieb s potrebami školy, plánovaním profesného rastu a pravidelným vyhodnocovaním v spolupráci s vedením školy. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2014: 1-12 + 3 príl. |