Vytlačiť
1. Teórie a metódy rozvoja kritického a tvorivého myslenia v školskej edukácii
Názov | Teórie a metódy rozvoja kritického a tvorivého myslenia v školskej edukácii . (2.) |
---|---|
Autorské údaje | Jolana Manniová |
Autor | Manniová Jolana |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 10, č. 9 (2015). - Bratislava : Wolters Kluwer, 2015 |
Didaktika. Č. 3 (2015), s. 7-9. ISSN 1336-9849 | |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školstvo * školy * pedagogika * didaktika * kreativita * vyučovanie * vzdelávanie * metódy * technika didaktická |
Anotácia | Pokračovanie článku o teóriách týkajúcich sa tvorivého myslenia v školskej edukácii. Hlavné znaky kreativity. Stratégie tvorivého vyučovania a konkrétne techniky. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2015: 1-12 + 3 príl. |