Vytlačiť
1. The Relationship between customer strategy and company performance
:LESÁKOVÁ, Dagmar. The Relationship between customer strategy and company performance. - Registrovaný: Web of Science. In Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models. International scientific conference. Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017. ISBN 978-80-244-5233-3, pp. 875-882 online. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
%copiesx : #b_content#25%#15%#25%#5%Názov súboruVeľkosťTyp prístupu Plný text PDF461.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení