Vytlačiť
1. Meeting the Objectives of Smart Growth in Slovakia in the Context of the Europe 2020 Strategy and the Agenda 2030
Názov | Meeting the Objectives of Smart Growth in Slovakia in the Context of the Europe 2020 Strategy and the Agenda 2030 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Plnenie cieľov inteligentného rastu na Slovensku v kontexte Stratégie Európa 2020 a Agendy 2030 | ||||||||
Autorské údaje | Vladimír Gonda | ||||||||
Autor | Gonda Vladimír EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Zdrojový dokument | Knowledge for Market Use 2018: Public Finances in the Background of Sustainable Development : International Scientific Conference Proceedings : Olomouc, Czech Republic, September 6-7, 2018. Pp. 93-98 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2018 / Slavíčková Pavla ; Talášek Tomáš ; Knowledge for Market Use 2018: Public Finances in the Background of Sustainable Development International Scientific Conference. ISBN 978-80-244-5392-7 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0393/16 Európska únia v pokrízovom období - makroekonomické a mikroekonomické aspekty (50%) VEGA 1/0246/16 Efektívnosť fiškálnej a monetárnej politiky v priebehu ekonomického cyklu (50%) | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0393/16 (50 %). - VEGA 1/0246/16 (50 %) | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * vzdelanie * vzdelanosť * financovanie * financovanie vývoja * výskum * rast hospodársky * rozvoj trvalo udržateľný * inovácia * Európska únia * Slovensko | ||||||||
Anotácia | Plnenie národných cieľov Stratégie Európa 2020 pre Slovensko v oblasti inteligentného rastu. Celoživotné vzdelávanie v kontexte Agendy 2030. Vybrané témy a súčasné úlohy inovácie na Slovensku. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E18 00574-005, kópia plného textu | ||||||||
|