Vytlačiť
1. Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe
| Názov | Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Súbežný názov | Students’Self-reflection after Completion of the Pedagogical Practice | ||||||||
| Autorské údaje | Darina Orbánová | ||||||||
| Autor | Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
| Zdrojový dokument | Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 120-126 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1 | ||||||||
| Výstup z projektu | VEGA 1/0001/16 Súčasnosť a perspektívy zmien zamestnanosti a súvisiacich procesov v kontexte napĺňania cieľov Európskej stratégie zamestnanosti | ||||||||
| Poznámky | VEGA 1/0001/16 | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
| Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
| Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
| Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * prax odborná * študenti * učitelia * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov | ||||||||
| Anotácia | Názory študentov na úroveň teoretickej prípravy, na hodnotenie vlastnej činnosti a postojov k pedagogickej práci. Hoci sú výsledky sú založené na subjektívnych vyjadreniach, môžu byť využité na zlepšenie modulu praktickej prípravy učiteľov. | ||||||||
| Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E18 00749-004, kópia plného textu | ||||||||
| |||||||||