Vytlačiť
1. Asertívne podmienená aktívna výučba
SYS | 0254403 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074051.5 | |
035 | $a 124277 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20190530d2019łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Asertívne podmienená aktívna výučba $f Roman Kvapil |
330 | $a Teoretické vymedzenie problematiky. Charakteristické znaky asertivity. Agresívne, pasívne a asertívne správanie. Odporúčania pre pedagogickú prax. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0253776 $1 010 $a 978-80-972278-4-5 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie $e zborník vedeckých prác $f editor: Radoslav Štefančík $g recenzenti: Danuša Lišková, Irina Dulebová $b elektronický zdroj $v S. 85-96 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 248 s. [13,38 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014867 $a Dulebová $b Irina $4 675 |
541 | 1- | $a Assertively Conditioned Active Teaching |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001144 $a asertivita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007273 $a vzťahy medziľudské |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0037227 $a Kvapil $b Roman $p EUBFAJKRS $4 070 $9 100 $f 1971- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190530 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |