Vytlačiť
1. Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
Názov | Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov | ||||||||
Autorské údaje | Petra Srnišová | ||||||||
Autor | Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Veľká Británia | ||||||||
Heslá | účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna | ||||||||
Anotácia | Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E19 00168-003, online | ||||||||
|