Vytlačiť
1. Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie
Názov | Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie : príkladová štúdia – expedícia Bojar 2019 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Expeditions as a Suitable Method of Geographical Education: Case Study – Expedition Bojar 2019 | ||||||||
Autorské údaje | Ladislav Tolmáči, Anna Tolmáči, Daniel Gurňák | ||||||||
Autor | Tolmáči Ladislav | ||||||||
Spoluautori | Tolmáči Anna | ||||||||
Gurňák Daniel | |||||||||
Zdrojový dokument | Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 28, č. 2 (2020), s. 40-52. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2020. ISSN 1335-9258 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | geografia * vzdelávanie * pedagogika * Afrika * Zimbabwe * Botswana * Namíbia * Juhoafrická republika | ||||||||
Anotácia | Geografická expedícia predstavujúca špecifickú formu terénnej edukácie, zahŕňajúc v sebe dva aspekty: prvý ako priamo vedecko-edukatívny pre skupinu zúčastňujúcej sa expedície a druhý ako možnosť dozvedieť sa o spoznávaní či skúmaní navštívených regiónov prostredníctvom napr. georeportáží alebo iných foriem edukácie pre tých, ktorí sú účastníkmi expedície ad post. Príkladová štúdia sa venuje ukážke druhého aspektu expedičnej edukácie v rámci expedície BOJAR 2019 venujúcej sa komplexnému spoznaniu vybraných štátov regiónu južnej Afriky (Zimbabwe, Botswana, Namíbia a Juhoafrická republika), vedenej na Katedre regionálnej geografie a rozvoja regiónov Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Zväzky | 2020: 1-2 | ||||||||
|