Vytlačiť
1. Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja
Názov | Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | The Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development | ||||||||
Autorské údaje | Andrea Čonková | ||||||||
Autor | Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina, angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | učitelia * študenti * komunikácia * dotazníky * kvalita vzdelávania | ||||||||
Anotácia | Cieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce. | ||||||||
Kategória EPC | Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E21 00938-001, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Zväzky | 2021: 1-4 | ||||||||
|