Vytlačiť
1. Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme
Názov | Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Zmysluplná gamifikácia: Prípadová štúdia programu European Leadership Programme | ||||||||
Autor | Csápai Ádám | ||||||||
Spoluautori | Voda Zsófia | ||||||||
Zdrojový dokument | Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. S. 22-37 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem : Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar, 2020 ; Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete / Machová Renáta ; Korcsmáros Enikö. ISBN 978-80-8122-367-9 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | kreativita * hry * výkonnosť * podnik * vzdelávanie * analýza komparatívna * gamifikácia | ||||||||
Anotácia | Analýza, ako gamigikácia vytrénuje novú generáciu manažérov. Dizajnéri gamifikačných systémov vytvárajú hravé zážitky motivovať účastníkov k plneniu úloh v gamifikačnom systéme a následne aplikovať naučené veci v každodennom živote. Gamifikácia zavádza zábavný faktor do inak všedných každodenných procesov alebo vzdelávacích aktivít, čím zvyšuje zapojenie. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Archív EPC | E20 00862-002, kópia plného textu | ||||||||
|