Vytlačiť
1. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification
Názov | Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Stanovovanie cieľov a meranie KPI ako nástroje na širšie využitie online gamifikácie | ||||||||
Autor | Palenčárová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Abuladze Lasha EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Blštáková Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | |||||||||
Zdrojový dokument | EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 369-382 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1 | ||||||||
DOI | 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.369-382 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0412/19 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | riadenie ľudských zdrojov * zdroje ľudské * nástroje riadenia * riadenie podľa cieľov * ukazovatele výkonnosti * personalistika * nástroje marketingové * budovanie značky * internet * gamifikácia | ||||||||
Anotácia | Využívanie gamifikácie v oblasti ľudských zdrojov, so zameraním na využívanie gamifikácie na prezentáciu novej hodnotovej ponuky zamestnávateľa (employers value proposition, EVP) potenciálnym uchádzačom ako personálny nástroj. Použitie cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (key performance indicator, KPI) pri meraní vplyvu gamifikácie pre vyhodnotenie vplyvu nástroja a ako pomoc pre personalistov zdôvodniť jeho použitie pred vedením podniku aj do budúcnosti. Realizácia výskumu na prípadovej štúdii „Online EVP gamifikácia nemocnice novej generácie“ s dokazovaním, že používanie gamifikácie cieľov a KPI dáva manažmentu odpovede týkajúce sa jej účinnosti a so závermi rozširujúcimi poznatky o meraní účinnosti online gamifikácie. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00138-014, kópia plného textu | ||||||||
|