Pusztiová Lea EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Zdrojový dokument
Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022, No. I. Pp. 46-55. - Brno : Masaryk University, 2022 / Tarišková Natália ; Suchánek Petr ; Ochotnický Pavol. ISBN 978-80-280-0182-7
Príspevok sa zameriava na jeden konkrétny cieľ v rámci Agendy 2030 z oblasti vzdelávania, a to na cieľ 4 (zabezpečiť inkluzívne, spravodlivé a kvalitné vzdelávanie a podporovať príležitosti celoživotného vzdelávania pre všetkých). Zameriavame sa na proces dosahovania tohto cieľa na Slovensku. Cieľ 4 obsahuje niekoľko čiastkových cieľov, ktoré sú merateľné, prípadne vyhodnotiteľné prostredníctvom niekoľkých stanovených ukazovateľov. Za dosahovanie stanovených cieľov v rámci Agendy 2030 zodpovedajú vybrané inštitúcie. Na Slovensku je zodpovednosť za Agendu 2030 rozdelená medzi Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
Kategória EPC
Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E22 00751-005, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
48.4 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.