Vytlačiť
1. Kognitívna prítomnosť
Názov | Kognitívna prítomnosť : zušľachťovanie intelektuálnej mysle |
---|---|
Autorské údaje | Martina Kosturková |
Autor | Kosturková Martina |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 18, č. 5 (2023), s. 19-23. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | učitelia * žiaci * správanie * vzdelávanie * vyučovanie * myslenie kritické * integrácia |
Anotácia | Kognitívna prítomnosť, jej dôležitosť pri kritickom a morálnom usudzovaní. Vzťahuje sa na rozsah, v akom sú učiaci sa schopní konštruovať a potvrdzovať význam učiva prostredníctvom neustálej reflexie a diskurzu. Dôležitosť autoregulácie žiaka vo vzťahu k jeho úspechu a aj vo vzťahu k efektívnemu využívaniu času a účasti na učení. Autoregulácia ako samo generované myslenie, pocity a správanie, ktoré sú orientované na dosahovanie cieľov vo vzdelávaní, podporujú autonómiu jedinca. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 5 |