Vytlačiť
1. Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity
Názov | Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Comparison of the Level of Education and Perceived Entrepreneurial Ability in V4 Countries from the Perspective of the Theory of Stifling Innovation and Creativity | ||||||||
Autorské údaje | Erika Loučanová | ||||||||
Autor | Loučanová Erika | ||||||||
Zdrojový dokument | Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 34-39. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | inovácie sociálne * tvorivosť vedecká * vzdelanie * úroveň vzdelanostná * podnikanie * podnikatelia * Vyšehradská štvorka * vplyvy na prácu | ||||||||
Anotácia | Teória prenikania inovácií a kreativity hovorí, že krajiny s vyššou kvalitou vzdelávania majú nižšie podnikateľské aktivity, alebo naopak. Porovnanie úrovne vzdelania v krajinách V4 a vnímaná obchodná schopnosť. Na základe vykonanej analýzy a následného porovnania skúmaných parametrov, teória inovácie a kreativity v krajínách V4 nebola potvrdená. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2023: 47 | ||||||||
|