Vytlačiť
1. Právne a etické otázky diagnostikovania a hodnotenia žiakov
Názov | Právne a etické otázky diagnostikovania a hodnotenia žiakov : právo na informácie a slobodu prejavu |
---|---|
Autorské údaje | Milena Lipnická |
Autor | Lipnická Milena |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 18, č. 11 (2023), s. 25-28. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | právo * etika * školstvo * informácie * údaje osobné * žiaci |
Anotácia | V príspevku sa zaoberáme právnymi a etickými otázkami diagnostikovania a hodnotenia detí a žiakov v školskom systéme. Vysvetľujeme obmedzenia práva na informácie a slobodu prejavu spolu s právom na informácie o výchovno-vzdelávacích výsledkoch pre dieťa, žiaka a jeho zákonného zástupcu. Vysvetľujeme, ktoré údaje sú považované za osobné údaje v diagnostikovaní a hodnotení a zdôrazňujeme dôležitosť objektivity a spravodlivosti v procese hodnotenia. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 11 |