Vytlačiť
1. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 1/3)
:PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 1/3). In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 67-74. KEGA 003EU-4/2022.
%copiesx : #b_content#25%#15%#25%#5%Názov súboruVeľkosťTyp prístupu Plný text PDF1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení