Pasiar Ladislav EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
Zdrojový dokument
Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 19-22. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023 / Pasiar Ladislav ; Šlosár Rudolf ; Kontšek Ján. ISBN 978-80-225-5113-7
Tento príspevok je zameraný na využívanie didaktických hier v digitálnom prostredí ako účinného nástroja na podporu vyučovacieho procesu. V kontexte rýchlo sa meniaceho vzdelávacieho prostredia, tento príspevok prezentuje príklady úspešnej implementácie didaktických hier v rôznych pedagogických prostrediach. Ďalej skúma potenciál adaptácie digitálnych hier využiteľných v rámci platforiem ako je Nearpod a LearningApps.org. Zaoberá sa ich využitím pre interaktívne a zábavné učenie, ktoré podporuje angažovanosť a efektívnosť v procese vzdelávania. Tieto aplikácie ponúkajú učiteľom a žiakom možnosť vytvárať a prispôsobovať didaktické hry podľa ich špecifických vzdelávacích potrieb v rámci rôznych vzdelávacích cieľov. Tieto platformy umožňujú vytváranie interaktívnych prezentácií, kvízov, hádaniek a ďalších typov aktivít, ktoré sú prispôsobiteľné rôznym vekovým skupinám a predmetom.
Kategória EPC
Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E23 00684-003, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
259 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.