Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: "0224249" ALEBO "0246208" ALEBO "0248223" ALEBO "0250094"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 5-14.
    článok

    článok

  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané globálne trendy vývoja obchodu a ich prejavy vo svetovom a európskom retailingu. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 42-51. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  3. HORVÁTH, Martin. Vymedzenie základných práv a povinností úpadcu v konkurznom konaní. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 15-27.
    článok

    článok

  4. NEMCOVÁ, Daniela - MICHALOVÁ, Valéria. Dosahy krízových javov na trh s nehnuteľnosťami a nástroje ich prekonávania. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 52-74.
    článok

    článok

  5. URBAN, Jan. Possibilities and Limits of Adopting Successful Managerial Approaches: From “Best Practice” To “Best Fit”. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 118-127.
    článok

    článok

  6. PETROVICKÁ, Iveta. Reklama, náklady na reprezentáciu, sponzorstvo. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 66-85.
    článok

    článok

  7. LIPOVSKÁ LIŠKOVÁ, Ľudmila. Internetový obchod - účtové a daňové hľadisko. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 111-118.
    článok

    článok

  8. KOLEMBUS, Anton - KOLEMBUSOVÁ, Ivana. Založenie spoločnosti s ručením obmedzeným. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 16-66.
    článok

    článok

  9. CVEČKOVÁ, Mária. Vnútropodnikové účtovníctvo obchodnej spoločnosti. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 86-110.
    článok

    článok

  10. KOČIŠ, Michal. Smernica OECD o transferovom oceňovaní a poskytovanie služieb. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 135-158.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.