Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 721  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0008410^"
  1. BARAN, Martin. Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. MALATINOVÁ, Katarína. Integrovaná marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 68 s.
    kniha

    kniha

  3. GÁBRIŠOVÁ, Lenka. Digitálna asistencia v podnikaní : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 87 s.
    kniha

    kniha

  4. BALUŠKA, Tomáš. Aplikácia marketingovej automatizácie vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 42 s.
    kniha

    kniha

  5. SPIŠÁK, Peter. Aplikácia nástroja Google Analytics pre optimalizáciu web stránky : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  6. TOMAŠOVIČ, Adam. Aplikácia nástrojov marketingovej automatizácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 65 s.
    kniha

    kniha

  7. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 74-96. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. The Use of Neuroscience in Human Resource Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 65-73. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  10. JANKOVIČ, Michal. Use of Artificial Intelligence in Category Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 56-64. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.