Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0036354^"
  1. ĎAĎO, Jaroslav - ĎAĎOVÁ, Jana. Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127, 2012, roč. 4, č. 2, s. 129-138.
    článok

    článok

  2. ĎAĎOVÁ, Jana. Konštituovanie politického systému Poľskej republiky po roku 1989 : diplomová práca. Škol. Emília Vokálová. Bratislava, 2010. 65 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.