Výsledky vyhľadávania
- ŠEFČÁK, Luboš - SAND, Ján. Masové médiá a ekonomika : ekonomické teórie a žurnalistika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 180 s. ISBN 80-225-2063-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
- HORŇÁK, Pavel - ŠEFČÁK, Luboš. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava : SOSPRA, 1999. 218 s. ISBN 80-967916-1-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ŠEFČÁK, Luboš - SAND, Ján. Ekonomická žurnalistika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 145 s. ISBN 80-225-1094-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ŠEFČÁK, Luboš - VOJTEK, Juraj. Dejiny svetového novinárstva 1 : Dejiny anglického novinárstva. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského, 1992. 144 s. ISBN 80-223-0535-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]