Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0058818^"
  1. MIKUŠKOVÁ, Eva - ŠTULRAJTER, Martin - ŠVEC, Miroslav. Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, január 2007, č. 1.
    článok

    článok

  2. SOBINOVSKÁ, Júlia - ŠVEC, Miroslav. Mladí ako zázračné premeny. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, október 2002, roč. 9, č. 10, s. 16-17.
    článok

    článok

  3. DOMŠICOVÁ, Eva - ŠVEC, Miroslav. Peniaze sú vždy len niekde. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, September 2000, č. 9, s. 11.
    článok

    článok

  4. ŠVEC, Miroslav. Medzi médiami a verejnosťou. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 18.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.