Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Aktivity a nástroje tvorby firemného imidžu"
  1. HANULÁKOVÁ, Eva. Aktivity a nástroje tvorby firemného imidžu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 6, s. 4-5.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva. Aktivity a nástroje tvorby firemného imidžu, firemná kultúra a jej prejavy. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 3, s. 5-6.
    článok

    článok

  3. HANULÁKOVÁ, Eva. Aktivity a nástroje tvorby firemného imidžu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 4, s. 6-7.
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Aktivity a nástroje tvorby firemného imidžu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 5, s. 4-5.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.