Výsledky vyhľadávania
- BRANDYSOVÁ, Ivana. Štatistická analýza spotrebiteľského správania a návykov mladých ľudí ovplyvňujúcich životné prostredie : diplomová práca. Školiteľ: Eva Kotlebová. Bratislava, 2021. 73 s.
- GAŠPAROVIČOVÁ, Kristína. Analýza spotrebiteľského správania z hľadiska zodpovednej a udržateľnej spotreby : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2021. 45 s.
- KIŠOVÁ, Barbara. Behaviorálna analýza spotrebiteľského správania pri vplyve určitého druhu reklamy : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 62 s.
- BRACHOVÁ, Daniela. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2017. 45 s.
- BEŇAČKA, Ján. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2016. 38 s.
- POLÁKOVÁ, Lenka. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2015. 42 s.
- GALLOVÁ, Martina. Štatistická analýza spotrebiteľského správania študentov VŠ : diplomová práca. Školiteľ: Eva Kotlebová. Bratislava, 2013. 75 s.
- LUDASOVÁ, Miriama - LUKÁČOVÁ, Zuzana - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Komparatívna analýza spotrebiteľského správania a jeho udržateľnosti v obciach a meste južného Slovenska (kvalitatívny prieskum). In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 134-143 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- BLIŠŤANOVÁ, Katarína. Analýza spotrebiteľského správania na vybranom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Lyócsa. Košice, 2011. 51 s.
- VALKOVCOVÁ, Kamila. Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 293-298.