Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Analýza spotrebiteľského správania"
  1. BRANDYSOVÁ, Ivana. Štatistická analýza spotrebiteľského správania a návykov mladých ľudí ovplyvňujúcich životné prostredie : diplomová práca. Školiteľ: Eva Kotlebová. Bratislava, 2021. 73 s.
    kniha

    kniha

  2. GAŠPAROVIČOVÁ, Kristína. Analýza spotrebiteľského správania z hľadiska zodpovednej a udržateľnej spotreby : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2021. 45 s.
    kniha

    kniha

  3. KIŠOVÁ, Barbara. Behaviorálna analýza spotrebiteľského správania pri vplyve určitého druhu reklamy : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 62 s.
    kniha

    kniha

  4. BRACHOVÁ, Daniela. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2017. 45 s.
    kniha

    kniha

  5. BEŇAČKA, Ján. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2016. 38 s.
    kniha

    kniha

  6. POLÁKOVÁ, Lenka. Analýza spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Kissová. Bratislava, 2015. 42 s.
    kniha

    kniha

  7. GALLOVÁ, Martina. Štatistická analýza spotrebiteľského správania študentov VŠ : diplomová práca. Školiteľ: Eva Kotlebová. Bratislava, 2013. 75 s.
    kniha

    kniha

  8. LUDASOVÁ, Miriama - LUKÁČOVÁ, Zuzana - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Komparatívna analýza spotrebiteľského správania a jeho udržateľnosti v obciach a meste južného Slovenska (kvalitatívny prieskum). In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 134-143 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  9. BLIŠŤANOVÁ, Katarína. Analýza spotrebiteľského správania na vybranom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Lyócsa. Košice, 2011. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. VALKOVCOVÁ, Kamila. Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 293-298.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.