Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Budovanie pozície značky na trhu"
  1. ŽIAKOVÁ, Silvia. Budovanie pozície značky na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 92 s.
    kniha

    kniha

  2. KAŽIMÍROVÁ, Kristína. Budovanie pozície značky na trhu - branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 74 s.
    kniha

    kniha

  3. SOLOVICOVÁ, Martina. Budovanie pozície značky na trhu - branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2013. 90 s.
    kniha

    kniha

  4. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Budovanie pozície značky na trhu : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2006. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke. In 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. - Nové Zámky ; Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8, s. 185-190.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.