Výsledky vyhľadávania
- ŽIAKOVÁ, Silvia. Budovanie pozície značky na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 92 s.
- KAŽIMÍROVÁ, Kristína. Budovanie pozície značky na trhu - branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 74 s.
- SOLOVICOVÁ, Martina. Budovanie pozície značky na trhu - branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2013. 90 s.
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Budovanie pozície značky na trhu : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2006. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke. In 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. - Nové Zámky ; Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8, s. 185-190.