Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Consumer behavior"
  1. KURBANOV, Firuz. A Study of the Consumer Behavior as the Key to Expanding the Museum Audience. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 27-35.
    článok

    článok

  2. KISSOVÁ, Jana. Sustainability Attributes in Consumer Behavior. In Academic Research 2023. International Conference. Academic Research 2023 : International Conference. - Prague : Institut aplikovaného výzkumu z.s., 2023. ISBN 978-80-11-03487-0, pp. 100-114. KEGA 019EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. VESELOVSKÁ, Lenka - HUDÁKOVÁ, Lucia - BARTKOVÁ, Lucia. Risk Based Approach to Documenting Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 1, s. [1-9].
    článok

    článok

  4. POLLÁK, František et al. Analysis of E-consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2022. ISBN 978-3-030-78302-0. ISSN 2522-8595, pp. 95-114 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  5. DRÁBIK, Peter - VÁVRA, Michal. Consumer Behavior in the Decision-Making Process of Recreational Properties in Selected Regions of Slovakia. In Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník vedeckých prác z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. - 2. december 2022, Bratislava. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2022. ISBN 978-80-225-5034-5. ISSN 2585-9412, s. 173-196. KEGA 032EU-4/2020.
    článok

    článok

  6. DINCĂ, Violeta Mihaela - DIMA, Alina Mihaela. The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Consumer Behavior for the Book Market in Romania. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609, 2022, roč. 25, č. 4, s. 155-163.
    článok

    článok

  7. VESELOVSKÁ, Lenka - BARTKOVÁ, Lucia. How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381, 2022, vol. 14, no. 2, s. [1-10].
    článok

    článok

  8. POLLÁK, František et al. Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Behavioral Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 2076-328X, 2022, vol. 12, no. 3, pp. 1-19 online. (2022 - Current Contents). VEGA 1/0140/21, SP2022/29, IVSUPS005.
    článok

    článok

  9. MIZUNO, Makoto. Complex Modeling of Consumer Behavior : Agent-Based Marketing Science: 40. 2022, hc. ISBN 9784431548737.
    kniha

    kniha

  10. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KONEČNÝ, Michal. Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic. In 40th International Conference on Organizational Science Development. Values, Competencies and Changes in Organizations. 40th International Conference on Organizational Science Development : Values, Competencies and Changes in Organizations Conference Proceedings. - Maribor : University of Maribor Press, 2021. ISBN 978-961-286-442-2, pp. 801-813 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.