Výsledky vyhľadávania
- GALLO, Martin. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2019. 74 s.
- ŠIMJAKOVÁ, Alžbeta. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie : diplomová práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2018. 79 s.
- BRINZOVÁ, Ivana. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 49 s.
- MIKLOŠÍK, Andrej - ŠIMJAKOVÁ, Alžbeta. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 107-119 CD-ROM.