Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Heslá = "Focus"
  1. BENKA, Marián. Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998, 13. január 1998, roč. 6, č. 3, s. 7.
    kniha

    kniha

  2. Ako je to s využitím počítačov a Internetu na Slovensku? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 16-17.
    kniha

    kniha

  3. Neznámy Internet. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 18. november 1997, roč. 5, č. 47, s. 10.
    článok

    článok

  4. ONDRUŠKA, Peter. Čo ukázala cesta do hĺbky študentovej duše. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 7. mája 1997, roč. 5, č. 86.
    článok

    článok

  5. MARTINKOVIČ, D. Spýtali sme sa prieskumných a poradenských agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, príl. s. 6-7.
    článok

    článok

  6. PIVKOVÁ, K. Regionálne prieskumy médií. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 40-41.
    článok

    článok

  7. ČALFOVÁ, J. Bez dobrovoľníkov by väčšina mimovládnych organizácií prestala pracovať. In Trend, 1995, roč. 5, č. 43, s. 14A.
    článok

    článok

  8. TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.