Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 56  
Vaša otázka: Edícia = "Management series"
  1. MONROE, James C. Art of the event : complete guide to designing and decorating special events. Hoboken : WILEY, 2006. xxix, 417 s. The Wiley event management series. ISBN 978-0-471-42686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. Natural disaster hotspots : case studies. Washington, D.C. : The World Bank, 2006. 184 s. Disaster risk management series, no. 6. ISBN 0-8213-6332-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. GALBRAITH, Jay R. Designing the global corporation. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Company, 2000. xix, 312 s. The Jossey-Bass business & management series. ISBN 0-7879-5275-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. BORJAS, George J. Economic research on the determinants of immigration : lessons for the European Union. Washington, D.C. : World Bank, 1999. 27 s. World Bank technical paper, No. 438. ISBN 0-8213-4504-4. ISSN 0253-7494. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. BEGG, Iain. EU investment grants review. Washington, D.C. : World Bank, 1999. 38 s. World Bank technical paper, No. 435. ISBN 0-8213-4499-4. ISSN 0253-7494. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. SEGAL, Morley. Points of Influence : A Guide to Using Personality Theory at Work. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1997. 416 s. The Jossey-Bass business and management series. ISBN 0-7879-0260-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. BUNKER, Barbara Benedict - ALBAN, Billie T. Large Group Interventions : Engaging the Whole System for Rapid Change. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1997. 246 s. The Jossey-Bass business and management series. ISBN 0-7879-0324-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. LIPMAN-BLUMEN, Jean. The Connective Edge : Leading in an Interdependent World. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1996. 401 s. The Jossey-Bass Business and Management Series. ISBN 0-7879-0243-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. GALPIN, Timothy J. The Human Side of Change : A Practical Guide to Organization Redesign. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1996. 146 s. The Jossey-Bass Business and Management Series. ISBN 0-7879-0216-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. IMPARATO, Nicholas - HARARI, Oren. Jumping the Curve : Innovation and Strategic Choice in an Age of Transition. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1996. 324 s. Jossey-Bass Management Series. ISBN 1-55542-705-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.